De suflet

Părinții mei

Cei care îmi repetă zilnic cât le-am binecuvântat viața.

Cei care îmi arată în fiecare oră cum lumea lor se învârte altfel, acum.

Cei care au înțeles, alături de mama Scheiner, de superNana și superPadre la maternitate, cât vreau să trăiesc, că pot și o voi face. Cei care nu au renunțat, au fost siguri de mine și care m-au luat de mână, zi de zi.

Am fost un copilaș prematur… și știți voi, cei din urmă sunt cei dintâi.

Ei sunt cei binecuvântați de mine, cei care îmi demonstrează întotdeauna cum sunt de pregătiți să fie în spatele meu mereu.

Cei ale căror priviri îmi arată zi de zi cum voi găsi toată viața răspunsurile la întrebările mele; cei care îmi arată dragostea și drumul.

Atât de simplu !

DSCN1791

Leave a Reply

